Busy doin' nothing - From Hanna

Här är det mycket aktivitet :) ... not!

Jag var ju i Krakow för typ 4 veckor sen. Väldigt bra resa, kort men bra :) vi besökte ju bla Auschwitz som var en himla konstig upplevelse. Ska försöka orka skriva lite mer om det nån annan dag :D

MEN förra veckan kom jag iallafall hem från madeira, himla fin ö men saknade sandstränder. Väldigt mycket pensionärer också och vi fick inte så himla massa sol men jag hade himla kul ändå :) plus att vi bodde på ett himla fint hotell!
Känner mig lite generös ikväll och tänkte bjuda på lite "bildbomb" :)

"torrbadade" lite i badkaret som var i sviten som Virkki, Rasmus och Lillis hade hyrt :p

Vi åkte ut med en speadboat och fick se en havssjöldpadda som chillade runt mitt ute i ingenstans med en Nemofirre fastklistrad bredvid sig, flipperdelfiner som simmade precis vid båten, nån annan slags valsort, och så fick vi se 2 spermwhales. Lite läskigt, dom är ju stora som bussar. Lite av en av dom syns på bilden väääldigt insomat.
Vi passade även på att kasta oss i havet innan vi åkte tillbaka till land. Jag fattar faktiskt inte att jag vågade, ca 1000 m djupt trodde han att det var... Vem vet vad som befann sig under oss. Usch va läskigt å tänka på!

Bara älskar å va med på bild!!

Äventyr :D

Sista kvällen var vi ju bara tvugna å ta bild med servitörerna på en indisk restaurang som vi blev stammisar på, dom måsta ha blivit jätte trötta på oss för vi kom typ alltid dit 20 min innan dom stängde :D Supergod mat hade dom iallafall!