Welcome 2015! - To Sandra

Jag kommer nog se tillbaka på år 2014 med väldigt blandade känslor.

Man kan lätt säga att detta år har varit väldigt händelserikt och det har hänt så himla mycket.

Jag har förlovat mig, gjorde den där efterlängtad bröstförstoringen, så himla sjukt att jag faktiskt gick igenom med det!
Jag har besökt 9 olika länder. (om man räknar med Sverige och Norge :p ).
Skaffade dixie som har blivit husets lilla prinsessa.
Jag, Fredrik, Micke och Benji flyttade in i nytt hus, under året har vi gått från 4 st till 6 st Vi som trodde att det inte var plats för så många här men antar att det är som man säger "finns det jätterum finns det sjätterum".

Reste till London som jag nu älskar och längtar tillbaka till. Det var superkul att Erika och Elliot också kom till London så jag fick träffa min Erikis fikis igen :) Jag fick ju även världens bästa frieri i London eye.

Jag och Fredrik backpackade i Europa i 2 veckor. Som vid några tillfällen var as jobbigt men ja jag skulle lätt gjort om det :) Först flög vi till Berlin. Tog tåget vidare till Zürich. Nästa stopp blev Paris. Och tack vare den fantastiska tågstrejken fick vi se två andra städer som jag inte alls kommer ihåg vad dom hette i Frankrike. Med några stopp på vägen kom vi fram till Barcelona. Semestern avslutades med några dagar i Alicante. Därifrån tog vi även bussen upp till Benidorm en dag innan vi flög hem igen.

Har massa fina minnen från den här sommaren också. Massa goa människor. Häng på studsmattan, bra väder, mycket grillning, fester... Och när jag kom springandes utifrån och trynade in i tvättstugan haha så jäkla kul! Många fina minnen :)

Firmatur till Krakow, jäkligt kul hade jag! Intensiv men kul resa. Besökte även konsentrationslägrena Auschwitz-Birkenau vilket var väldigt tungt och märkligt.

Reste hem på halloween, maskerad och sen iväg till Madeira med Lesjöfors gänget. Där hade vi massa med kul, och blev nästan utslängda från sviten för vi väsnades för mycket så pensionärerna inte kunde sova :p

Ja många fina minnen så det har egentligen varit ett himla bra år. Men såklart har det varit "ups and downs". Trots allt bra har det varit ett väldigt tufft år känslomässigt för mig om jag ska vara riktigt ärlig. Och varför vet jag egentligen inte, har haft väldigt lätt för att fara iväg i mina tankar och har haft väldigt lätt för att bli ledsen och deppig. Så många gånger jag bara har velat stängt mig ute från omvärlden, stoppat lurarna i öronen och bara levt i min lilla bubbla. Har börjat tänka lite på ett annat sätt tror jag och har saknat alla hemma i Sverige väldigt mycket.

Jag har ändå stora förväntningar för 2015 och tror att det kommer bli ett himla bra år. Jag har börjat se slutet på det här kapitlet. Och längtar efter att välkomna ett nytt, jag tror att det kommer bli tufft men jag ser fram emot det väldigt mycket.

Har för första gången nyårslöften till mig själv. Eller kanske inte så mycket löften men mer saker som jag vill jobba lite extra med och försöka tänka lite mer positivt och uppskatta livet mer.

Med glädje välkomnar jag 2015 och hoppas att det blir ett toppen år!

Gott nytt år och tack för det gamla som dom så fint säger här i Norge :)